background

Tuesday, May 14, 2013

Post Pertama dlm tahun 2013..tpi post yg ke berapa entah sjk tahun 2010.

Assalamualaikum...first of all, thanks for those yg RQ me to start blogging. Ya, before this, mmg saya aktif dkt blog. Oleh kerna saya nie mengalami kekangan masa, susah jugak nak arrange time. Btw, nice to meet you all. And WELCOME TO MY NEW BLOG. With a new name actually. Before this, i'm using "Princess Frog" and now "Cerita Aku".

Ok2. Hello! Don't judge me from the story that I'd shared to all of you from my blog. Know my story, doesn't mean you know what I am going through in my life. No need to know my name. I'm just a short girl with the chubby body!. haha!. get what I mean right? I'm not a model. I'm not pretty. So, just keep reading what I'm trying to tell you. If you are not interested with my blog, you are pleasured to click the "X" button. THANK YOU. :)

Telah banyak yg aku lalui sepanjang usiaku sudah mencecah ke angka 18. Pada mulanya, bagaikan tidak percaya, bahawa aku telah berjaya melimpasi fasa zaman "Budak Sekolah".. Kekecewaan, kesedihan, kegembiraan..semua perasaan itu bagaikan sudah sebati dalam kehidupanku..namun perasaan kekecewaan yg sering menghantuiku dan kesedihan pula sering menjadi teman sejati hidupku..

Bukan ingin mengaibkan seseorg, tapi sekadar ingin berkongsi kisah suka dukaku bersama kalian..sekadar menjadi pengajaran buatku dan peringatan utk kalian.. :)

Usia remaja..tidak mustahil utk kita mulai menyayangi seseorg..begitu juga dgn aku..bkn gatal tau!. Fitrah manusia yg mempunyai sifat rasa syg, cinta dan kasih utk dikongsi bersama insan yg kita sayangi dan percayai..bkn mudah bagi aku jatuh cinta..tapi itulah yg dinamakan penyakit cinta!.

Aku mulai mengenalinya ketika aku berada di tahun 6 lagi..namun, pada mulanya, aku hanya mengenalinya melalui nama sahaja.dan aku tidak pernah berhdpn dgn manusia itu..

Setelah menjejakkan kaki ke sekolah menengah..aku mulai lupa akan kehadirannya..namun pada tahun 2009, aku sudah tahu dan berjumpa dgn pemilik nama itu..ya! dialah makhluk Allah yg aku mulai jatuh cinta..tapi tidak mungkin utk aku berada di sampingnya kerana perbezaan aku dgn dia terlalu byk..manakan pipit terbang bersama enggang?. :)

Jeng jeng jeng! Insyaallah aku akan melanjutkn lagi kisahku ini.. Wassalam..

No comments:

Post a Comment